Lapset

Päiväkerho – leikin lumoa ja hiljaisuutta

Päiväkerho on lapsen kasvupaikka, jossa toimitaan kumppanuudessa lapsen kodin kanssa. Lapsesta välittäminen, lapsuuden ilon kokemukset ja lapsen hengellisen herkkyyden vaaliminen ovat päiväkerhon ydintä. Päiväkerho rakentaa lapsen kokemusta seurakunnasta, jossa hän tulee kohdatuksi kokonaisvaltaisesti ikäkaudelleen merkityksellä tavalla.

Päiväkerholaiset ovat 2-5-vuotiaita. Kysy mahdollisia vapaita kerhopaikkoja Katilta. Soita puh 050 331 2376. Kerhotoiminta on maksutonta.

Tule mukaan päiväkerhoon syksyllä 2024 ! Päiväkerhohaku avautuu 2.4.2024 ja päättyy 31.5.2024.

Tästä pääset ilmoittautumaan päiväkerhoon!

Tästä linkistä lisää päiväkerhosta.

Perhekerho – arjen iloja

Perhekerho on seurakuntamme kerhotoimintaa, joka on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Kerho tarjoaa mukavaa yhdessäoloa, virikkeitä ja mahdollisuuden kokea Taivaan Isän läheisyyttä. Pienten lasten vanhemmille on merkityksellistä saada tavata muita samassa elämän tilanteessa olevia vanhempia.

Tästä linkistä lisää perhekerhosta.

Perhetyö – yhteistä aikaa

Perhetyö on arkea piristävää, voimavaroja vahvistavaa sekä perheenjäseniä yhdistävää monipuolista toimintaa, joka tukee perheiden yhteyttä kotiseurakuntaan. Erilaiset tapahtumat ja tilaisuudet antavat mahdollisuuden koko perheen mukavaan yhdessäoloon.

Seurakuntamme lähestyy lapsia ja perheitä heidän omissa tilanteissaan ja elämäntodellisuudessaan niillä toimintatavoilla, jotka ovat perheille ajankohtaisia.

Kohtaamme perheitä ja toimimme kumppanuudessa kotien kanssa – lasten hyväksi.

Yhteistyökumppanit

Lapsityössä teemme yhteistyötä Tammelan kunnan ja MLL:n kanssa.

AJANKOHTAISTA VARHAISKASVATUKSESSA

Päiväkerho 2-5-vuotiaille. Maksuttomiin kerhoihin voit ilmoittautua: Kati Vilkman 050 331 2376