Logo Tammelan seurakuntanuoret

Nuorille

Tervehdys! Olet löytänyt tiesi Tammelan nuoren seurakunnan sivuille. Tervetuloa.

Tammelan seurakunta tarjoaa nuorille mahdollisuuden kerhojen ohjaamiseen, sekä isoskoulutusta. Isoskoulutus koostuu yhteisistä kokoontumisista, retkistä ja leiristä. Isoskoulutukseen voit osallistua rippikoulun jälkeen. Kun olet suorittanut isoskoulutuksen, sinulla on mahdollista päästä isoseksi rippikouluun tai alakouluikäisten leirille.

Tästä pääset ilmoittautumaan isoskoulutukseen

Kerhonohjaajaksi pääset osallistumalla rippikoulun jälkeen kerhonohjaajakoulutukseen. Kun olet suorittanut koulutuksen, voit ohjata alakouluikäisten kerhoa.

Nuorisotyön päämaja sijaitsee seurakuntakodin nuortentiloissa Lataamolla (Neuvoksentie 3).

Lataamolla järjestetään nuortenillat torstaisin klo 18 - 20.

Samassa tilassa kokoontuu myös alakouluikäisten kerhoja, isoskoulutus, isosten leiripalaverit, nuorten vaikuttajaryhmä. Lataamolla on aina mahdollisuus nautiskella pientä syötävää.

Nuorisotyö tekee myös retkiä.

Turussa pohjoismaiden suurin nuorten kristillinen festari Maata näkyvissä 23.11.2024.

Uusi Alku tapahtuma Lempäälässä Hakkarin liikuntahallissa 4.1.2025

Seurakunnan nuorisotyön päivityksiä voi seurata Instagramissa nimellä tammelanenkelit

ja Facebookissa sivulta Tammelan seurakunta