Tammelan kirkko sai oman värityskirjan

Värityskirjoja kirkon punaisella matolla

Tammelan kirkon omaa värityskirjaa saa nyt ostaa!

Päätimme vielä juhlavuoden loppumetreille tehdä oman värityskirjan. Siinä on kuvia ja tietoa kirkosta ja sen esineistöä sekä pieniä otteita Raamatusta. Kirjan on kuvittanut kuvataidekasvatuksen opiskelija Sara Teperi, jonka lapsuudenkoti on Tammelassa. Kirjan tekstit on laatinut ja sen on toimittanut kanttori Katja Korja ja työstössä ovat auttaneet Seppo Kujala ja Sari Tenhami. Kirjan hinta on 10 euroa ja se ohjataan diakoniatyön kautta Tammelan heikompiosaisten auttamiseen. Kirja on laadittu niin, että se sopii kaikenikäisille.

Värityskirja on myynnissä seurakuntatoimistossa, diakoniatoimistossa sekä seurakunnan eri tilaisuuksissa ja ryhmissä. Välittömästi messun jälkeen kirjaa voi ostaa sakastissa kanttorilta. Käytämme vain käteistä ja toivomme tasarahan varaamista valmiiksi.

Tiedustelut:

2023-10-04 19:14:00.0