Nyt tulee kirkkopipo - tuotto diakonia- ja lähetystyölle

Nyt kun on juhlimisen makuun päästy, niin jatketaan pikkuisen ja juhlitaan seuraavaksi 601-vuotiasta seurakuntaa!

Marjaana Leppäaho lähti innolla ajatukseemme mukaan ja suunnitteli meille upean 601-vuotiskirkkopipon viimevuotisten kirkkosukkien kaveriksi. Toimeliaat ja taitavat käsityöpiiriläiset laittoivat puolestaan hihat heilumaan ja neuloivat jo koko joukon pipoja. Oman pipon saat 20 eurolla, niitä on myynnissä ma 8.1.2024 alkaen seurakuntatoimistossa (ma-to klo 9-13) ja diakoniatoimistossa (sop. mukaan). Pipon tuotto käytetään diakonia- ja lähetystyölle.

Kuvissa kanttorilla on kirkkopipo päässä, hyvin lämmitti illalla 20 asteen pakkasessa. Pipon kyljessä on teksti Tammela 601.

Kirkkopipoa on saatavilla monella eri väriyhdistelmällä ja myös tupsulla. Kuvat: Marjaana Leppäaho.

2024-01-05 18:40:00.0